سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/3/6
10:50 ص

فکر می‌کردم ایرانیان بت پرست هستند و حجاب را نمی‌پسندیدم

زنان تازه مسلمان شده روسی گفتند: حاضر نیستیم یک لحظه از اسلام و حجاب دست برداریم؛ چرا که اسلام را مایه آرامش و درمان بیماری‌های روحی و روانی خود می‌دانیم.
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شهرکرد، سونیا سعادت خان و المیرا محمدآرا، زنان تازه مسلمان شده روسی دیشب در جمع دانشجویان دختر دانشگاه شهرکرد ضمن بیان خاطرات خود در قبل و بعد از اسلام آوردن به بیان دیدگاه‌های خود راجع به ایران و شیعیان پرداختند.
سونیا سعادت خان که یک کمونیست و دانشجوی رشته فلسفه بوده است،

 

گفت: من ابتدا به دین مسیحیت گرویدم ، سپس با قرآن آشنا شدم و با خواندن قرآن با صفات خدا آشنا شدم و به آرامش رسیدم چون من دینی را می‌خواستم که مرا قانع کند.

وی افزود: دید من نسبت به ایران غلط بود، چرا که فکر می‌کردم ایرانیان بت پرست هستند و حجاب را نمی‌پسندیدم، ولی با ورود به ایران با حجاب آشنا شدم و به این نتیجه رسیدم که حجاب بسیار عزیز است.

المیرا محمد آرا نیز که پدری کمونیست و مادری مسلمان داشته و از ثروتمندترین تجار کشور خود نیز بوده است، گفت: مادرم به خاطر عبادت‌هایش، سختی‌های زیادی کشید، او بود که مرا با کلمه بسم الله الرحمن الرحیم آشنا کرد و به واسطه تکرار این کلمات و خواب‌هایی که دیدم، در مورد اسلام تحقیق کردم و شیعه شدم.

وی افزود: خداوند مرا هدایت کرد و من به خاطر این نعمت او را شاکرم.

این نشست صمیمی دیشب از ساعت 20 الی 30/23 در نمازخانه خوابگاه خواهران شهرکرد به همت کانون دختران اندیشه و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور جمع کثیری از دانشجویان برگزار شد.

شبکه خبر دانشجو

www.rahyaftegan.com


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ