سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/3/14
8:58 ص

مربی برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مدرسه علمیه این شهر مسلمان شد

مربی بدنسازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهر به طور رسمی مسلمان شد و نام سجاد را برای خود برگزید.

حجت‌الاسلام عبدالله باوی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از مسلمان شدن مربی بدنسازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت ماه در مراسمی سرجیو داسیلوا، مربی مسیحی بدنسازی تیم فوتبال بدنسازی صنعت نفت آبادان با حضور در مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان و بیان شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور استادان حوزه علمیه، طلاب، خبرنگاران و گروهی از اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان برگزار شد، وی نام خود را از سرجیو به سجاد تغییر داد.


مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان با اشاره به چگونگی مسلمان شدن این مربی برزیلی خاطر نشان کرد: این مربی مستبصر سال گذشته در سفری که به همراه تیم ورزشی خود به مشهد مقدس داشت، بسیار متحول شد و با مطالعه فراوان در یک سال گذشته و دیدار با برخی کارشناسان به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.


گفتنی است، سرجیو داسیلوا که هم اکنون نام سجاد را برای خود انتخاب کرده است،‌ 45 ساله و برزیلی تبار است، خانواده وی که در برزیل به سر می‌برند، به زودی به کشور ایران مسافرت می‌کنند.
www.rahyaftegan.com


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ