سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/3/28
12:18 ع

نشریه ای برای دختران مسلمان در آمریکا و کانادا

نشریه Muslim Girl (دختر مسلمان) نشریه ای است که به صورت کاملا حرفه ای برای دختران مسلمان آمریکا و کانادا منتشر می شود. سردبیر این نشریه اسما نزهت خان در سر مقاله اولین شماره (ژانویه و فوریه 2007) می گوید: امروزه شش میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می کنند و در کمال تعجب می بینیم که عدم وجود رسانه ای در خور برای ایجاد ارتباط میان دختران مسلمان کاملا احساس می شود. از اینرو راه اندازی یک نشریه برای جوانان دختر مسلمان در آمریکای شمالی را دنبال کردیم و اکنون نیازمند این هستیم تا درک بهتری از موانع و چالشهای فراروی اهداف این نشریه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از مقاله خود به این نکته اشاره می کند که دختران مسلمان امروز مادران فردای جامعه مسلمانانند و بار انتقال میراث فرهنگ اسلامی به دوش می کشند این نشریه تلاش می کند با طرح موضوعات مورد علاقه ،دختران مسلمان را در رشد شخصیتی، فرهنگی و اجتماعی یاری کند.

این نشریه هر دو ماه یکبار منتشر می شود و در هر شماره حاوی مطالب متنوعی است. از بخشهای ثابت مجله می توان به سرمقاله، تماس با خوانندگان، نامه ای از دختر روی جلد، مشورت با یک متخصص، راه سلامتی، حقیقیت روابط شخصی، همه فرشتگان را خبر کنید، پزسش از یک دختر، زنانی برای تماشا، دختران مسلمان در دیگر نقاط جهان، دختر مسلمان نمونه و ...

علاوه بر این عناوین ثابت نشریه در هر شماره به موضوعات روز در حوزه ورزش، دانش و کار، جامعه، فرهنگ و جهانگردی می پردازد.

                       نمایش تصویر در وضیعت عادی             نمایش تصویر در وضیعت عادی   


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ