سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/4/26
10:10 ص

۳۷ تن از سربازان کره‌ای در عراق، پس از آشنایی با معانی قرآن و ارزش‌های دین مبین اسلام با تعالیم مسلمانان آشنا شده و به اسلام گرویدند.

                    نمایش تصویر در وضیعت عادی                  

 

این گروه از نظامیان کره‌ای در منطقه کردنشین «اربیل»‌ عراق؛ دلیل پیوستن به اسلام را تعالیم منحصر به فرد این دین عنوان‌کردند.

تازه‌مسلمانان کره‌ای همچنین اظهارکردند: دین اسلام رسالتی دارد که در هیچ یک از ادیان آسمانی دیده‌نمی‌شود، صلح‌طلبی و تکریم ارزش‌های انسانی از مواردی‌است که اسلام بیش از ادیان دیگر به آن اهمیت داده‌است.

این گروه از نظامیان عراق پس از غسل، پشت سر امام جماعت در یک صف ایستادند تا مفهوم برابری و تساوی را به تصویر بکشند. شهادتین را به زبان عربی ادا کرده و به این دین مبین مشرف‌شدند.

«بایک سیونک» یکی از تازه‌مسلمانان کره‌ای که فارغ‌التحصیل رشته زبان عربی است، دراین‌باره گفت: پس از قرائت قرآن، تحت تاثیر آیات و مفاهیم عظیم این کتاب مقدس قرارگرفته و پس از آشنایی با مسلمانان و تعالیم آن‌ها در عراق به اسلام مشرف‌شدم.

وی با ابراز علاقه برای شرکت در مناسبت‌های اسلامی افزود: حضور ما در عراق نشانه قوای انسانی است که اکنون با هدف خدمت به برادران مسلمان خود و نه به عنوان اشغالگر در این کشور حاضریم.

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ