سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/6/3
10:6 ص

                             آلمانی‌ها اسلام را کشف کرده‌اند!

 

خبرگزاری ایرنا به نقل از مجله اشپیگل نوشت: طبق تحقیقات و مطالعات موسسه آرشیو اسلام در آلمان، تعداد آلمانی‌هایی که به اسلام گرویده‌اند به شدت افزایش یافته است.

این مجله آلمانی روز شنبه در گزارشی زیر عنوان "آلمانی‌ها اسلام را کشف کرده‌اند" افزود: بر پایه این تحقیقات که مبسوط آن به زودی منتشر خواهد شد، بین ژوییه 2004تا ژوئن 2005میلادی حدود 4هزار نفر در آلمان به اسلام گرویده‌اند.

این گزارش اضافه کرد، بدین ترتیب تعداد گروندگان به اسلام در آلمان در این زمان چهار برابر ژوییه 2003تا ژوئن 2004میلادی افزایش یافته است.

به نوشته اشپیگل، وزارت کشور آلمان این تحقیقات موسسه آرشیو اسلام در شهر زوئست را تامین مالی کرده است.

این نشریه با استناد به "سلیم عبدالله" کارشناس موسسه آرشیو اسلام افزود، در حالیکه در سال‌های گذشته بیشتر زنانی در آلمان به اسلام گرویده‌اند که با همسر مسلمان ازدواج کرده‌اند، اخیرا این انگیزه در مسلمان شدن زنان نقش چندانی نداشته است.

اشپیگل با اشاره به اینکه انگیزه آلمانی‌ها از گرایش به سوی اسلام مختلف است نوشت: "محمد هرتسوگ" امام عده‌ای از مسلمانان در برلین معتقد است که بسیاری از گروندگان به اسلام، مسیحیان معتقدی بوده‌اند که به خاطر تردید به دین خود به اسلام گرایش یافته‌اند.

در آلمان با  82/5میلیون نفر جمعیت، حدود  3/5میلیون مسلمان از کشورهای مختلف زندگی می‌کنند و تعداد زیادی مسجد و مراکز فرهنگی و دینی و سازمان های اسلامی نیز در این کشور فعال هستند.

 

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ